Richard de Graaf

Onderwijs bouwen

Heb je het model toegepast om te komen tot het eindproduct en kan je dat verantwoorden.


Je kan ze ook wat ze hebben gedaan laten pitchen of verkopen. Alsof ze de website of hun marketing moeten verkopen of hun bedrijf gaan verkopen of de waarde ervan inzien


Dit is skills en hoe past dit binnen de rest?

Hoe passen de studiepunten binnen het leerjaar?

Hoe groot is de pijn? 
Snacks – maaltijd

Blended onderwijs

Whitepaper


Student haalt op wat hij wil leren

Docent is ontwikkelcoach

25% interdisciplinair 

Geen opleidingen of gebouwen meer


flexibel, digitaal of blended onderwijs. Eerst aan onze eigen studenten, maar straks ook aan studenten van

andere opleidingen en instellingen. En aan ons werkveld.

Hiermee maken we ook de Avans ambitie ‘een leven lang ontwikkelen’ mogelijk.


Flexibilisering en Technologie & data.  


WAT IS HET IDEE?

volledige professionele digitale courses die over opleidingen, academies

en kennisinstellingen heen gevolgd en gegeven worden.

We kiezen courses rondom marketing en ondernemerschap die interessant zijn voor een breed publiek en die straks op

kunnen gaan in grotere modules. Denk bijvoorbeeld aan:

marketing, branding, innovatie en ondernemersskills’.


WAT LEREN WE HIERVAN?

Met dit experiment leren we om

digitaal onderwijs op een activerende

en inspirerende manier aan te bieden.

Maar ook op een manier die voldoet

aan de basiswaarden van ons didactisch

model: de student aan zet, authentieke

leeromgeving etc.


WAT IS NIEUW?

In plaats van de fysieke les gewoon

digitaal te maken, bieden we uitdagende,

inspirerende en interactieve digitale courses aan. Ook is het met de ontwikkelde materialen voor andere docenten eenvoudig om de courses te draaien.’


WAT MERKT DE STUDENT?

De deelnemende studenten, maar ook docenten gaan ervaren dat digitaal onderwijs niet alleen leerzaam, maar

Ook inspirerend en interactief kan zijn. Ook kunnen studenten van andere opleidingen nu eenvoudig en

digitaal inspirerende courses rondom marketing en ondernemerschap volgen.”


kleine live-lesjes van 20-40 minuten.

persoonlijke contact een hele fijne aanvulling op de online les. Korte lesjes vind ik sowieso prettig.

Het zorgt even voor een concentratiepiek, waarna ze zelf weer verder aan de slag kunnen. 

Inhoudsopgave

Gerelateerde berichten